Hoe lang duurt het herstel van een sleutelbeengewricht?

Ik ben gevallen op mijn rechterschouder en heb hier veel (herstel) pijn aan. Iedere aanraking en of schok is pijnlijk. Dus ik vermijd elke stoot of krachts inspanning. Ik beweeg zoveel mogelijk tot de pijngrens om verstijving tevoorkomen. Wat kan ik nog meer doen om mijn herstel te bespoedigen? Deze pijn duurt al drie weken .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt hiervoor naar de fysiotherapeut, die zal je helpen om zo snel mogelijk richting herstel te gaan. Het kan best een poos duren maar je wilt het sneller: fysio dus.