Wat kunnen een soort van knikkerachtige dingen naast mijn clitoris zijn?

Ik voel naast mijn clitoris een soort van knikkerachtige dingen. Het zijn er 2 aan weerszijden van de clitoris. Ze zijn niet hard en ongeveer een cm groot. Het doet geen pijn en dat heeft het ook nooit gedaan. Ik voel ze van buiten af zitten en ben benieuwd wat dat kan zijn. Op Google kan ik namelijk niks vinden. Ik maak me niet druk om kanker maar ben vpk en ben hier benieuwd naar. Ik vraag me ook af of andere vrouwen dit hebben.

3.4K
Ritsuka
een maand geleden
Wat is vpk?
Ikhebgeenidee
een maand geleden
Misschien is vpk verpleegkundige
Waarom dat erbij gezegd wordt, weet ik niet.
tinus1969
een maand geleden
Omdat een vpk goede medische basiskennis heeft.

Geef als eerste antwoord